2 lutego 2011

Candy Noworoczne – Losowanie!

 
Przyszedł czas na rozwiązanie zagadki, do kogo trafi moje pierwsze candy.
Mimo sympatii do Was w losowaniu wzięły udział komentarze, które spełniały wszystkie warunki zabawy.
Jedną z zasad było ustosunkowanie się w swoim komentarzu do tematu „Postanowienia noworoczne”. Tak z 57 komentarzy pozostawionych pod postem do losowania zakwalifikowało się tylko 27.


Serce z ceramiki biskwitowej oraz dwa papaiery Sweet Rose

Ogłaszam wszem i wobec oraz każdemu z osobna….że candy noworoczne powędruje do mojej imienniczki Kaprys.
Gratuluję i czekam na maila z adresem:)


Chciałbym wyróżnić jeszcze jedną osobę, która brała udział w zabawie.
Jest ze mną od pierwszego posta, była pierwszą obserwującą mojego blga i na wieść o tym, że będę go pisała  szczerze się ucieszyła… Apuni – bardzo dziękuję!
Aniu, niespodzianka dziś do Ciebie zostanie wysłana:)


Wszystkim bardzo dziękuję za wzięcie udziału w zabawie.
Nie sądziłam, że mimo iż mój blog dopiero raczkuje będzie tylu uczestników.
Dziękuję również Tym, którzy zostali „ w potrzebie chwili na dłużej” i nie wpadli tylko z jednorazową wizytą:)
Życzę Wam, aby Wasze postanowienia się zrealizowały w 100%.


p.s. Następne Candy - Wielkanocne odbędzie się w marcu a w lutym zapraszam do wzięcia udziału w konkursie decoupage, o którym więcej napiszę już jutro.

7 komentarzy:

  1. Aleś mi zrobiła niespodziankę!!! Dziękuję Ci bardzo. Nie wiem co powiedzieć, może jak ochłonę to powiem coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje dziewczynom..taki mały konkursik , a ile daje radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej !!!
    Tuż po otworzeniu oka ;-) zaglądam do komputera i hop na blogi - zobaczyć co słychać i co widzę.... eee to chyba nie prawda... zrekam, przecieram oczy i nadal to samo napisane...
    HHHHHHHHHHHuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    Wygrałam ;-)
    Sama lubię organizować Candy ale nie porównywalną radością jest je wygrać ;-)
    Dziękuję kochana bardzo !!!
    Już piszę @
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dziewczyną,które wygrały poz http://cudenkabasi.blogspot.com/draw

    OdpowiedzUsuń
  5. :)))Ludzie to mają dobrze....
    A ja u Nadzi wygrałam, to mi jakoś mniej żal;))Ale jednak ciut zazdroszczę :))
    Pozdrowienia serdeczne i wiesz co...ja chyba muszę do Ciebie popełnić prywatny mail...mogę?:>No to popełnię...;):D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz dziękuję, że wziełyście udział w mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje tym pania ktore wygrly i wszystkie Was pozdrawiam i dziekuje raz jeszcze Agnieszko za to ze moglam brac udzial w zabawie.
    Zapraszam do mnie na candy ,tez jestem nowa i od niedawna mam blog:)

    OdpowiedzUsuń