8 lutego 2011

Pisanki Decoupage z Kurami i Kogutem

 
Dawno mnie tu nie było i mam spore zaległości w przeglądaniu Waszych blogów.
Dziś wpadłam tylko na chwilę, pochwalić się moimi zeszłorocznymi pisankami, które powstały z gęsich wydmuszek.
Pisanki nieskomplikowane, bardzo proste w wykonaniu, ale cieszyły oko i nie tylko moje, bo się rozeszły jak świeże bułeczki.
Sezon wielkanocny uważam za rozpoczęty:)



Pisanka decoupage





Ozdoby wielkanocne




p.s. Po miesięcznej nieobecności dziś zawitało do mnie słoneczko i tak sobie przez pół dnia pięknie świeciło aż się chciało chcieć...
U Was też było?
 

16 komentarzy:

  1. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΘΑΥΜΑΣΜΟΥ...
    ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

    Nie mam słów ... Zachwyt
    Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste ale śliczne! Ja bardzo takie lubię :)
    czekam na kolejne, z pewnością będą równie piekne :)
    pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pisaneczki. Dla mnie motyw z kurą zawsze jest ciekawy, a tu super te kurki wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. No szlag. Znów wychodzi na to, że jestem 100 lat do tyłu. No może nie 100 lat a z miesiąc...Czy ja naprawdę muszę się już za yayca zabierać? Aga, weź przyjedź i mnie kopnij na rozpęd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słońce mam od miesiąca połączone z 50cm śniegu...
    Jajka cudne:)
    Pozdrawiam z Oslo Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie ładne pisanki!!! Może faktycznie powinnam jakąś zrobić? Twoje prace pasowałyby mi do moich zeszłorocznych kartek wielkanocnych z kurami, te motywy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne jajca i super wylakierowane, świecą się jak, no... jajca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie śliczne koguciki! dlaczego ja nigdy nie zdążę zabrać się za pisanki czy za bombki ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i jakie wylakierowane ;-) są Twoje pisanki moje 120 sztuki już mi się po nocach śni ;-)
    Niebawem zanę prezentajcę na blogu ;-)
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, uświadomiłas mi, jak bardzo daleko jestem myślami od świąt. Pisanki są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. aj , daj spokój..słonce było przez chwilę..rozdrażniło tylko ..a wieje..!!
    Pisanki piekne..

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna pisanka, lubię kurzęce motywy na pisankach,,

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurki,kogutki piękne.Nie przeładowane,delikatne,podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że zastanawiałm się czy pokazywać te jajca na blogu, bo takie proste i niby nic specjalnego...
    Wasze komentarze świadczą o tym, że proste prace też mają swój urok. Bardzo Wam dziękuję:) i cieszę się, że Was "mam":)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne te jajca :D im prostsze prace tym mają więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń