22 marca 2011

Takie sobie pudełeczko…

 
...Powstało w wyjątkowym miejscu i
w przemiłym towarzystwie.
Wyrwałam się z domu … bez męża i dziecka…
z pięcioma szalonymi babami :)
I troszku po… tworzyłyśmy :D


Pudełko tekturowe - decoupage 3D


Tex-Art - decoupage 3D


Pudełko z różami TexArt


Jakiś czas temu miałam przyjemność spotkać się z przemiłą kobietką.
To było nasze pierwsze spotkanie, takie zapoznawcze:) i wyobraźcie sobie, że mimo tego, że byłam „obca” to dostałam od Agnieszki śliczne upominki.
Dziś Wam pokaże jeden z nich…






Koniecznie musicie odwiedzić blog Agi:)
Kapryśne Inspiracje, to wyjątkowe miejsce tworzone z pasją…
Nie omińcie również  Art Galerii Kaprys, znajdziecie tam wiele przedmiotów, które mogą przyozdobić wnętrza Waszego domu…

15 komentarzy:

  1. Ale cudeńko stworzyłaś :) Czarodziejko :)
    Prześliczne delikatne pudełeczko i te kwiatki i listeczki...no urocze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa... zapomniałam z wrażenia - bardzo ładny prezencik dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne to pudełko i w moich ulubionych kolorach :) a róża z czego zrobiona??

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pudełko, takie bajeczne cappuucino, a i janiołeczek słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz już nie jesteś obca, wiem że FAJNA Z CIEBIE "BABA"
    Pudełeczko urokliwe !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełeczko jest zjawiskowe:)
    A kochaną Agę znam i baardzo lubię - mimo, ze to tylko znajomość wirtualna :)
    To świetna kobieta i wielkim serduchu :)
    buziole :**
    odpisałam na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko świetne! Ta koronka... Mmmm... :)
    Upominek bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełeczko jest UROCZE, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko rozkoszne... jak z szafy babuni ;-)
    Babskie spotkania są bardzo kreatywne;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne pudełko:).Dopiero teraz przeczytałam Twój komentarz na moim blogu odnośnie tkaniny w różyczki.Postaram się sprawdzić czy jest dostepna i wkrótce się odezwę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe pudełko i prezent też super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczko śliczniutkie. Chętnie też bym się tak wyrwała z domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pudełko, świetne różyczki - ja też takie chcę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. pudełeczko przecudne... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze i za to, że mnie odwiedzacie.
    Ostatnio zaniedbuje Wasze blogi, ale u mnie obecnie jest strasznie „gorący” okres.
    Ala, różyczki na pudełku wykonane są z papieru.

    OdpowiedzUsuń