10 marca 2011

Wielkanocny Konkurs Decoupage – Candy Konkursowe

 
Nim opadną emocje związane z pierwszym konkursem, chcę zaprosić Was na kolejny :)
Tym razem związany z tematyką Wielkanocną, z którą obecnie większość z Nas się zmaga.

Konkurs „Wielkanoc z firmą Rayher”  startuje dziś i  zakończy się 13 kwietnia, w tym dniu poznamy osoby nagrodzone. Do dnia 03 kwietnia włącznie możecie nadsyłać swoje prace.
Do konkursu zgłaszacie prace wykonane technika decoupage z użyciem jednego preparatu firmy Rayher. Lista produktów, które możecie użyć znajduje się w Regulaminie Konkursu.
Pozostałe materiały, techniki i przedmioty są dowolne





Regulamin Konkursu „Wielkanoc z firmą Rayher” – konkurs decoupage 

Czas trwania konkursu:
Konkurs trwa od 08 marca do 13 kwietnia 2011.
Prace należy przesyłać do 03 kwietnia 2011.
04 kwietnia wszystkie prace zostaną zaprezentowane w galerii konkursowej i od tego dnia do 11 kwietnia każdy będzie mógł oddać swój głos tylko na jedną pracę pozostawiając komentarz pod postem. Głos mogą oddać tylko osoby zalogowane.
Drugim etapem wyłonienia zwycięzcy będzie mój głos oraz przedstawiciela sklepu Kreatywny Świat, wyboru dokonamy z pośród 6 prac które od 04 do 11 kwietnia zdobyły najwięcej głosów.
13 kwietnia 2010 nastąpi ogłoszenie wyników i przyznanie nagród.

 Zasady konkursu:
• Praca musi być wykonana z użyciem min. jednego preparatu firmy Rayher:
1.Farba Peper Perfect
2. Farba Piaskowa
3.Patyna Metaliczna
4. Lakier - Potrójny połysk
5. Lakier 3D
6. Pasta dekoracyjna
• Pod uwagę będzie brana tylko praca ozdobiona techniką decoupage.
• Ozdabiany  przedmioty - dowolny
• Zgłoszona praca musi być dziełem autora i nie może być nigdzie wcześniej publikowana.
• Zdjęcia nadesłanych prac zostaną opublikowane w galerii konkursowej.
• W konkursie zostaną wyłonione 3 pierwsze miejsca.
• Zdjęcia prac konkursowych nie mogą być podpisane. Chcę abyśmy w głosowaniu skupili się na pracy a nie na osobie która ją wykonała.
• Do jednej pracy muszą być przesłane 3 zdjęcia, w tym 2 zdjęcia gotowej pracy i 1 zdjęcie podczas wykonywania pracy na konkurs wraz z użytym preparatem firmy Rayher - tylko do wglądu
• Wszystkie zdjęcia należy wysłać na adres: agnieszkaolszewska@epf.pl, w temacie
zaznaczyć należy: Konkurs Wielkanocny

Kryteria oceny:
• Ocenie zostaną poddane tylko prace spełniające warunki określone w „Zasadach
Konkursu
• Trafność przedstawienia tematu
• Oryginalność
• Walory artystyczne
• Estetykę pracy
• Stopień trudności pracy

Nagrody:
Sponsorami konkursu ” „Wielkanoc z firmą Rayher” – konkurs decoupage” są:
• Kreatywny Świat- Sklep internetowy z materiałami do decoupage oraz artykułami dla hobbystów. - www.kreatywnyswiat.pl
• Agnieszka Arnold – właścicielka bloga  

Zwycięzca Konkursu (I miejsce) otrzyma następujące nagrody:
• BON o wartości 100 zł do zrealizowania w sklepie KreatywnyŚwiat.pl - Termin realizacji do 30.04.2011
• Cztery przedmioty z MDF-u o wartości 70zł
Za 2 miejsce:
• BON o wartości 70 zł do zrealizowania w sklepie KreatywnyŚwiat.pl - Termin realizacji do 30.04.2011
 Trzy przedmioty z MDF-u o wartości 50zł
Za 3 miejsce:
• BON z 10% rabatem do zrealizowania w sklepie KreatywnyŚwiat.pl - Termin realizacji do 30.04.2011
• Trzy przedmioty z MDF-u o wartości 30zł

Nagrody będą realizowane na zasadach określonych przez Sponsora.
Zastrzegam  sobie możliwość odwołania konkursu (nie wyłonienia zwycięzcy), jeśli liczba uczestników nie przekroczy 5 osób.
W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań proszę pisać na maila




Przy tej okazji chciałabym Was również  zaprosić na Candy Konkursowe.
Z pośród osób, które zamieszczą na swoim blogu informacje o konkursie wraz z banerem, które będzie miało przekierowanie do posta konkursowego drogą losowania wyłonię osobę nagrodzoną.

Oto Zasady:
- zostawcie po postem komentarz
- zamieście na swoim blogu baner z konkursem wielkanocnym (zdjęcie z linkiem)
- w candy biorą udział osoby posiadające bloga

Losowanie 30 marca!!! A do wygrania:
- biskwitowe jajo na stopce
- trzy jaja drewniane ze stopkami
- trzy jaj styropianowe
- papier ryżowy z fiołkami
- oraz serwetki o tematyce wiosenno-wielkanocnej

Wszystkich bardzo serdecznie zapraszam do zabawy:)

18 komentarzy:

  1. No to tym razem chyba się załapię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ja się załapię na jakąś nagrodę ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie doczytałam o tym candy :) a banerek zamieściłam, tak jak przy poprzednim konkursie :)

    Z miłą chęcią wezmę udział w kolejnej zabawie konkursowej :) już zaczynam kombinować ;)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. To trzeba będzie ostro pogłówkować, i zrobić coś przyjemnego :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. z przyjemnością zapisuję się na Candy a jak wymyślę coś co się nada na konkurs to też się zgłoszę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zapisuję sie na cukierasy i z miłą checią przyjmuje wyzwanie konkursowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się wyrobią czasowo to cosik stworzę ;-) info o konkursie już na blogu.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na candy bardzo chętnie, a o konkursie pomyślę....pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety konkurs znów mi koło nosa przeszedł, bo nie używam produktów tej firmy, ale w candy spróbuję swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem dopiero początkująca, więc obejdę się smakiem, jeżeli o konkurs chodzi, ale w candy z największą przyjemnością wezmę udział - zwłaszcza, że dopiero zbieram materiały przydatne do decoupage'u :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam Was za słowo :) i bardzo się cieszę, że chcecie wziąć udział w konkursie.
    Konkurs jest przeznaczony dla każdego, również dla osób początkujących.
    Gosia, która została wyróżniona w poprzednim konkursie stawia pierwsze kroki w decoupage.
    Życzę Wam głowy pełnej pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. informacje o konkursie już zamieszczam :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje się na te cudowności .Do decoupage się przymierzam powolutku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w zabawie!


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Agnieszko, przede wszystkim dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Jak zobaczyłam Twój nick to wiedziałam, że gdzieś już Cię kiedyś "spotkałam". No i bingo - obejrzałam Twojego bloga i znalazłam - lampion z zeszłorocznego konkursu Cafeart! Twoja praca jest urocza. Ja też wówczas startowałam, to był mój pierwszy lampion i praca na szkle zarazem. I masz absolutną rację - konkursy to świetna zabawa i przygoda więc uznanie dla Ciebie, że je organizujesz. Ja raczej w tym nie wezmę udziału, ponieważ nie mam produktów firmy Rayher ale na cukierasy chętnie się piszę. Może następnym razem. Pozdrawiam Cię serdecznie i powodzenia! (trochę długi ten komentarz wyszedł...:-))

    OdpowiedzUsuń
  16. info juz u siebie zamieściłam, jednak tych preparatów nie używam, więc do konkursu chyba nie stanę! pozdrawiam i do mnie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam apetyt na te słodkości, więc banerek zamieściłam.
    Konkurs jednak nie dla mnie bo nie używam preparatów firmy Rayher.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się zgłaszam do zabawy :) Nigdy nie używałam preparatów firmy Rayher, a ten konkurs to świetna okazja by spróbowac coś nowego ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń