17 stycznia 2011

Naszyjnik – Róże z Filcu

  
Nie wiem czy już pisałam, że zdolna jestem i mam wiele talentów:)) a przy tym skromna i nieśmiała:)
nie pisałam? Hmm… i dobrze, bo jestem nieskromna i śmiała, a z tymi talentami to też różnie bywa:) 
Lubię jak mnie chwalą, ale kto nie lubi?
Lubię, gdy to co robię podoba się innym i wzbudza podziw u moich chłopaków.
Na pewno macie też takie prace, przedmioty, z których wykonania jesteście zadowoleni i nieśmiało powiedzieliście:
no pięknie mi wyszło! Po co udawać fałszywą skromność i oszukiwać, że mogłoby być lepiej skoro jest idealnie.
Jakiś czas temu popełniłam naszyjnik filcowy, z którego jestem bardzo zadowolona, znaczy się z siebie,
że taka zdolna jestem:))




Naszyjnik znalazł już swoją właścicielkę:) tak się spodobał, że zostały domówione do niego kolczyki, które zaprezentuję niebawem…




Myśl na dziś: „Zawsze znajdzie się dobry powód, aby źle myśleć o innych”


 

9 komentarzy:

  1. no nie powiem ładny Ci wyszedł ten filcak :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik rzeczywiście bardzo ładny. Zdolna z Ciebie kobita, to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemny i ciekawe zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper, bardzo energetyczna robótka!!
    ps a co Ty Aga tak po nocy gonisz, spać nie możesz?:>:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziekuję za miłe slowa!

    Lejdiczku, ja tyż energetyczna:)z pądem, z prądem:)
    p.s a lubię się poszlajać nocami, a co:) Zresztą widzę, że koleżanka też:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny naszyjnik i we wspaniałych żywych kolorach!! Oj na pewno nikt go nie przegapi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, może nie moich ulubionych kolorach ale ten ksztalt!!! Cudowny naszyjnik. Dziękuje bardzo za odwiedziny i przemily wpis.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No ale powiem Wam,że w realu ten naszyjnik zapiera dech i już nie można się z nim rozstać...Jakie jeszcze talenty kryjesz w sobie,kochana???!!!Jak dobrze,że jesteś... <3 dla Ciebie - CYRANKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Oprócz tego, że fajne kwiatki i kolory to jeszcze podoba mi się pomysł przyczepienia tego do linki:)

    OdpowiedzUsuń